Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Veggies

Wat was eerste – die hoender of die eier? Op ʼn manier word ons in besigheid deur dieselfde uitdaging in die gesig gestaar. Moet ons probeer om ʼn nuwe produk of diens te ontwikkel nog voor ons ʼn mark daarvoor gekry het, of moet ons eers ʼn teikenmark kies en dan ons produkte en/of diens ontwikkel om aan die behoeftes van die geïdentifiseerde mark te voldoen?

Deur eers ʼn nismark vir jou produk en/of diens te identifiseer, kan jy makliker tussen die bome (jou nismark) en die bos (spektrum van alle verbruikers) onderskei. ʼn Paar voordele van hierdie benadering is dat jou bemarkings- en verkoopspogings meer winsgewend sal wees, omdat jy die behoeftes van jou nismark beter verstaan, wat jou in staat sal stel om jou aanbod presies by hulle behoeftes te laat pas. Jy kan dan ook jou besigheid as ʼn kenner in jou bedryf posisioneer.

Jy kan die data van jou huidige kliënte gebruik om jou nismarkprofiel beter te verstaan. Die volgende elemente kan gebruik word om die profiel van jou ideale kliënt te ontwikkel:

  1. Inkomstekategorie
  2. Ouderdom
  3. Geslag
  4. Belangstellings
  5. Stokperdjies
  6. Beroep
  7. Geografiese ligging

Om jou kliënt te leer ken, moet jy tyd saam met hulle deurbring – en daardeur geleenthede vir skakeling skep. Die toevoeg van waarde vir kliënte is ʼn seker manier om ʼn positiewe toegeneentheid teenoor jou besigheid en jou handelsmerk te vestig. Jy kan ook artikels gebruik om jou kennis rakende die bedryf waarin jy werksaam is, te illustreer. Hierdie artikels kan ook gebruik word om kliënte te leer hoe om die produk of die diens tot hulle grootste voordeel aan te wend, maar ook om meer produkte of dienste aan hulle te bemark. Maak ʼn punt daarvan om jou bestaande kliënte oor spesiale aanbiedinge in te lig. Dit is ook goeie besigheidspraktyk om terugvoer van jou bestaande kliënte oor jou produken/of diensaanbod en hulle dienservaring te bekom. Gebruik hierdie terugvoer om jou produk-/ diensaanbod en dienslewering te verbeter. Deur jou kliënte deurlopend aan jou besigheid te herinner, hou jy die ‘bemarkingsgeraas’ van jou mededingers buite die hoorafstand van jou kliënte.

“Ek gee nie om oor hoeveel mag, briljantheid of energie jy beskik nie, as jy dit nie koester, op ʼn spesifieke teiken fokus, en dit daar hou nie, sal jy nooit na jou volle vermoë iets bereik nie.” (Vry vertaal) — Zig Ziglar was ʼn Amerikaanse skrywer, verkoopspersoon en motiveringspreker.

Om besigheidseienaars in die belangrike taak van besigheidsbeplanning te ondersteun, gee Sanlam jou gratis toegang tot die boek, Your Annual Business Game Plan for Successwat ʼn maklike en eenvoudige raamwerk bied vir die opstel van ʼn goed-gestruktureerde wedstrydplan, om die positiewe verandering en groei wat vir besigheidsukses nodig is, te skep. Gaan na www.sanlam.co.za/gameplan om jou gratis kopie af te laai.

Artikel geskryf deur Jannie Rossouw, Hoof: Sanlam Besigheidsmark

 

 

Die waagstuk, die neerstort en die herrysing: Hoë dividende op lewenskragtigheidDie waagstuk, die neerstort en die herrysing: Hoë dividende op lewenskragtigheidhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/die-waagstuk-die-neerstort-en-die-herrysing-hoe-dividende-op-lewenskragtigheid.aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/PublishingImages/GoodNews_ArticleBlogBanner.jpg, /businessblog/PublishingImages/GoodNews_ArticleBlogBanner.jpg10/12/2016 9:29:05 AM050235aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/Forms/AllItems.aspxhtmlFalseaspx2016-10-11T22:00:00ZThembi het verlede jaar by Sanlam se Ondernemings- en Verskaffersontwikkelingsprogram aangesluit. Vind uit hoe sy gegroei het van ‘n motorwasser tot ‘n besigheidsvrou met ‘n jaarlikse omset van R6.5 miljoen.
Het die wins-afswaai ’n laagtepunt bereik?Het die wins-afswaai ’n laagtepunt bereik?http://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/het-die-wins-afswaai-n-laagtepunt-bereik.aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/PublishingImages/ProfitDownturn_ArticleBlogBanner.jpg, /businessblog/PublishingImages/ProfitDownturn_ArticleBlogBanner.jpg9/13/2017 6:57:57 AM050247aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/Forms/AllItems.aspxhtmlFalseaspx2017-09-12T22:00:00ZDit is vreemd dat Suid-Afrika in ’n tegniese resessie verval het, soos weerspieël in twee agtereenvolgende kwartale van ’n negatiewe groei in die Bruto Binnelandse Produk (BBP).

 Related Posts

 

 

Vrywillige WerkersVrywillige Werkershttp://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/vrywillige-werkers.aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/PublishingImages/LabourNews2_ArticleBlogBanner.jpg, /businessblog/PublishingImages/LabourNews2_ArticleBlogBanner.jpg7/14/2016 12:47:29 PM085412aspx3653http://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/Forms/AllItems.aspxhtmlFalseaspx2016-07-13T22:00:00ZAlle werkers, onbetaalde vrywilligers ingesluit, het ʼn grondwetlike reg op billike arbeidspraktyke. Tog word “onbetaalde werknemers wat vir welsynsorganisasies werk” spesifiek van die bepalings van die Wet op Basiese Diensvoorwaardes uitgesluit.
Hoe kan jy jou besigheid meer professioneel bedryf?Hoe kan jy jou besigheid meer professioneel bedryf?http://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/hoe-kan-jy-jou-besigheid-meer-professioneel-bedryf.aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/PublishingImages/ProfessionalBusiness_ArticleBlogBanner.jpg, /businessblog/PublishingImages/ProfessionalBusiness_ArticleBlogBanner.jpg5/29/2017 8:14:51 AM050249aspx727http://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/Forms/AllItems.aspxhtmlFalseaspx2017-05-28T22:00:00ZDie vraag is dus wat dit beteken om in ons besighede professioneel te wees en hoe ons die vlak van professionaliteit kan verbeter.

 Most Read

Sanlam Life Insurance is a licensed financial service provider.
Copyright © Sanlam