Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Veggies

In 'n wêreld waar die verbruiker koning is, raak dit al hoe moeiliker om jou produk of diens van dié van jou mededingers te onderskei, aangesien tegnologiese vordering dit moontlik maak om, binne 'n relatief kort tydperk, 'n presiese weergawe van 'n produk of diens te maak.

Deur deeglik oor die verpakking van jou waarde-aanbod te besin, kan jy tot verhoogde verkope bydra, aangesien dit die volgende voordele inhou:

  • • Herkenning van handelsmerk en produk/diens
    • • 'n Unieke kleur, of prent, of lettersoort in jou teks of slagspreuk, sal jou kliënte in staat stel om jou handelsmerk bo dié van jou kompetisie te herken.
    • • Produkverwante inligting op die verpakking bied aan kliënte nuttige kennis, bv.
      • • Gebruiksaanwysings
      • • Bestanddele (byvoorbeeld – is die produk biodegradeerbaar/gesond?)
      • • Adres van vervaardiger
      • • Kontakbesonderhede van vervaardiger
      • • “ISO”-standaard
      • • Strepieskode – vir maklike voorraadbeheer en prysvasstelling
  • • Die skep van 'n handelsmerk wat deur kliënte vertrou word
    • • Wanneer hulle jou verpakking sien, weet hulle wat hulle kan verwag:
      • • 'n Produk of diens van gehalte
      • • Gewaarborgde tevredenheid
      • • 'n Vernuwende/toonaangewende oplossing
      • • Goeie waarde vir geld
      • • Uitstekende diens en ná-verkopesorg
      • • Kundige personeel
  • • Beskerming van produkte
    • • Indien die verpakking voldoende geïsoleer is, sal dit skade aan produkte beperk en verseker dat kliënte 'n ten volle funksionerende en onbeskadigde produk koop.
    • • Dit verhoed besoedeling.
    • • Dit hou bederfbare goedere vars. ('n Verkoop-teen-datum as deel van die verpakking is noodsaaklik.)
  • • Vergelyking van produkte
    • • Indien jou verpakking maklik deur kliënte herken kan word, sal dit hulle help om jou produk te “vind”, aangesien hulle dan dalk reeds jou besigheid/handelsmerk vertrou.
    • • Gerief
    • • Optimale verpakking maak dit makliker om 'n fisiese produk te vervoer of te stoor. (Bv. koeldrankkratte – dit beskerm die bottel en maak dit makliker om te dra en te stoor.)
  • • Jou stilswyende bemarker
    • • Goeie verpakking kan 'n bate wees en kan gebruik word om bemarking en die trefwydte van jou mark-elemente te verbeter – d.w.s. kliënte sal jou produk herken wanneer dit geadverteer word.

“Niemand hou telling van hoeveel maal jy adverteer nie; hulle onthou slegs die indruk wat jy skep.” (vry vertaal) Bill Bernbach was 'n Amerikaanse kreatiewe direkteur in advertensiewese.

Dit is dalk net die moeite werd om die huidige verpakking van jou produkte te heroorweeg, ten einde 'n blywende positiewe verbintenis met jou produkte/handelsmerk/besigheid by jou kliënte te vestig.

Om besigheidseienaars in die belangrike taak van besigheidsbeplanning te ondersteun, gee Sanlam jou gratis toegang tot die boek, Your Annual Business Game Plan for Success, wat 'n maklike en eenvoudige raamwerk bied vir die opstel van 'n goed-gestruktureerde wedstrydplan, om die positiewe verandering en groei wat vir besigheidsukses nodig is, te skep.

Gaan na www.sanlamgameplan.co.za on jou gratis kopie af te laai.

Artikel geskryf deur Jannie Rossouw, Hoof: Sanlam Besigheidsmark

 

 

Die waagstuk, die neerstort en die herrysing: Hoë dividende op lewenskragtigheidDie waagstuk, die neerstort en die herrysing: Hoë dividende op lewenskragtigheidhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/die-waagstuk-die-neerstort-en-die-herrysing-hoe-dividende-op-lewenskragtigheid.aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/PublishingImages/GoodNews_ArticleBlogBanner.jpg, /businessblog/PublishingImages/GoodNews_ArticleBlogBanner.jpg10/12/2016 9:29:05 AM050235aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/Forms/AllItems.aspxhtmlFalseaspx2016-10-11T22:00:00ZThembi het verlede jaar by Sanlam se Ondernemings- en Verskaffersontwikkelingsprogram aangesluit. Vind uit hoe sy gegroei het van ‘n motorwasser tot ‘n besigheidsvrou met ‘n jaarlikse omset van R6.5 miljoen.
Het die wins-afswaai ’n laagtepunt bereik?Het die wins-afswaai ’n laagtepunt bereik?http://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/het-die-wins-afswaai-n-laagtepunt-bereik.aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/PublishingImages/ProfitDownturn_ArticleBlogBanner.jpg, /businessblog/PublishingImages/ProfitDownturn_ArticleBlogBanner.jpg9/13/2017 6:57:57 AM050247aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/Forms/AllItems.aspxhtmlFalseaspx2017-09-12T22:00:00ZDit is vreemd dat Suid-Afrika in ’n tegniese resessie verval het, soos weerspieël in twee agtereenvolgende kwartale van ’n negatiewe groei in die Bruto Binnelandse Produk (BBP).

 Related Posts

 

 

Vrywillige WerkersVrywillige Werkershttp://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/vrywillige-werkers.aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/PublishingImages/LabourNews2_ArticleBlogBanner.jpg, /businessblog/PublishingImages/LabourNews2_ArticleBlogBanner.jpg7/14/2016 12:47:29 PM085412aspx3653http://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/Forms/AllItems.aspxhtmlFalseaspx2016-07-13T22:00:00ZAlle werkers, onbetaalde vrywilligers ingesluit, het ʼn grondwetlike reg op billike arbeidspraktyke. Tog word “onbetaalde werknemers wat vir welsynsorganisasies werk” spesifiek van die bepalings van die Wet op Basiese Diensvoorwaardes uitgesluit.
Hoe kan jy jou besigheid meer professioneel bedryf?Hoe kan jy jou besigheid meer professioneel bedryf?http://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/hoe-kan-jy-jou-besigheid-meer-professioneel-bedryf.aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/PublishingImages/ProfessionalBusiness_ArticleBlogBanner.jpg, /businessblog/PublishingImages/ProfessionalBusiness_ArticleBlogBanner.jpg5/29/2017 8:14:51 AM050249aspx727http://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/Forms/AllItems.aspxhtmlFalseaspx2017-05-28T22:00:00ZDie vraag is dus wat dit beteken om in ons besighede professioneel te wees en hoe ons die vlak van professionaliteit kan verbeter.

 Most Read

Sanlam Life Insurance is a licensed financial service provider.
Copyright © Sanlam