Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Veggies

In 'n wêreld waar die verbruiker koning is, raak dit al hoe moeiliker om jou produk of diens van dié van jou mededingers te onderskei, aangesien tegnologiese vordering dit moontlik maak om, binne 'n relatief kort tydperk, 'n presiese weergawe van 'n produk of diens te maak.

Deur deeglik oor die verpakking van jou waarde-aanbod te besin, kan jy tot verhoogde verkope bydra, aangesien dit die volgende voordele inhou:

  • • Herkenning van handelsmerk en produk/diens
    • • 'n Unieke kleur, of prent, of lettersoort in jou teks of slagspreuk, sal jou kliënte in staat stel om jou handelsmerk bo dié van jou kompetisie te herken.
    • • Produkverwante inligting op die verpakking bied aan kliënte nuttige kennis, bv.
      • • Gebruiksaanwysings
      • • Bestanddele (byvoorbeeld – is die produk biodegradeerbaar/gesond?)
      • • Adres van vervaardiger
      • • Kontakbesonderhede van vervaardiger
      • • “ISO”-standaard
      • • Strepieskode – vir maklike voorraadbeheer en prysvasstelling
  • • Die skep van 'n handelsmerk wat deur kliënte vertrou word
    • • Wanneer hulle jou verpakking sien, weet hulle wat hulle kan verwag:
      • • 'n Produk of diens van gehalte
      • • Gewaarborgde tevredenheid
      • • 'n Vernuwende/toonaangewende oplossing
      • • Goeie waarde vir geld
      • • Uitstekende diens en ná-verkopesorg
      • • Kundige personeel
  • • Beskerming van produkte
    • • Indien die verpakking voldoende geïsoleer is, sal dit skade aan produkte beperk en verseker dat kliënte 'n ten volle funksionerende en onbeskadigde produk koop.
    • • Dit verhoed besoedeling.
    • • Dit hou bederfbare goedere vars. ('n Verkoop-teen-datum as deel van die verpakking is noodsaaklik.)
  • • Vergelyking van produkte
    • • Indien jou verpakking maklik deur kliënte herken kan word, sal dit hulle help om jou produk te “vind”, aangesien hulle dan dalk reeds jou besigheid/handelsmerk vertrou.
    • • Gerief
    • • Optimale verpakking maak dit makliker om 'n fisiese produk te vervoer of te stoor. (Bv. koeldrankkratte – dit beskerm die bottel en maak dit makliker om te dra en te stoor.)
  • • Jou stilswyende bemarker
    • • Goeie verpakking kan 'n bate wees en kan gebruik word om bemarking en die trefwydte van jou mark-elemente te verbeter – d.w.s. kliënte sal jou produk herken wanneer dit geadverteer word.

“Niemand hou telling van hoeveel maal jy adverteer nie; hulle onthou slegs die indruk wat jy skep.” (vry vertaal) Bill Bernbach was 'n Amerikaanse kreatiewe direkteur in advertensiewese.

Dit is dalk net die moeite werd om die huidige verpakking van jou produkte te heroorweeg, ten einde 'n blywende positiewe verbintenis met jou produkte/handelsmerk/besigheid by jou kliënte te vestig.

Om besigheidseienaars in die belangrike taak van besigheidsbeplanning te ondersteun, gee Sanlam jou gratis toegang tot die boek, Your Annual Business Game Plan for Success, wat 'n maklike en eenvoudige raamwerk bied vir die opstel van 'n goed-gestruktureerde wedstrydplan, om die positiewe verandering en groei wat vir besigheidsukses nodig is, te skep.

Gaan na www.sanlamgameplan.co.za on jou gratis kopie af te laai.

Artikel geskryf deur Jannie Rossouw, Hoof: Sanlam Besigheidsmark

 

 

Goeie gesondheid beteken goeie besigheidGoeie gesondheid beteken goeie besigheidhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/goeie-gesondheid-beteken-goeie-besigheid.aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/PublishingImages/GoodHealthBanner.jpg, /businessblog/PublishingImages/GoodHealthBanner.jpg11/27/2017 8:28:18 AM01107aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/Forms/AllItems.aspxhtmlFalseaspx2017-11-26T22:00:00ZWanneer ʼn nuwe besigheid aan ʼn dwingende behoefte in die gemeenskap voldoen, geld maak en terselfdertyd die lewe van ander verbeter.
Hoe om meer kliënte te oorreed om by jou te koopHoe om meer kliënte te oorreed om by jou te koophttp://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/hoe-om-meer-kliente-om-te-haal-om-by-jou-te-koop.aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/PublishingImages/Convince_Banner.jpg, /businessblog/PublishingImages/Convince_Banner.jpg5/23/2018 9:12:16 AM01126aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/Forms/AllItems.aspxhtmlFalseaspx2018-05-20T22:00:00ZWanneer ons ʼn blywende positiewe indruk op ʼn kliënt of voornemende kliënt wil maak, is dit meestal ʼn geval van woorde wek, maar voorbeelde trek.

 Related Posts

 

 

Die afswaai in besigheidswinste en die implikasies daarvanDie afswaai in besigheidswinste en die implikasies daarvanhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/die-afswaai-in-besigheidswinste-en-die-implikasies-daarvan.aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/PublishingImages/SanlamBlogThedownturninbusiness.jpg, /businessblog/PublishingImag/businessblog/PublishingImages/SanlamBlogThedownturninbusiness.jpges/SanlamBlog_The%20downturn%20in%20business.jpg6/24/2016 7:26:27 AM01083aspx3833http://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/Forms/AllItems.aspxhtmlFalseaspx2016-05-11T22:00:00ZSuid-Afrikaanse besighede is onder druk. Die totale netto bedryfsoorskot (NBO) vir alle korporasies (verteen-woordigend van besigheidsverdienste) het verlede jaar met 3.8% gedaal.
Gee voordat jy verwag om te ontvangGee voordat jy verwag om te ontvanghttp://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/gee-voordat-jy-verwag-om-te-ontvang.aspxhttp://www.sanlam.co.za/businessblog/PublishingImages/GiveBeforeReceive_ArticleBlogBanner2.jpg, /businessblog/PublishingImages/GiveBeforeReceive_ArticleBlogBanner2.jpg6/24/2016 7:27:09 AM01103aspx3455http://www.sanlam.co.za/businessblog/artikels/Pages/Forms/AllItems.aspxhtmlFalseaspx2016-05-03T22:00:00ZIn besigheid is die algemene siening dat daar nie iets soos ʼn “gratis middagete” is nie. Dit impliseer dat, indien ʼn verbruiker binne jou teikenmark iets gratis van ʼn besigheid ontvang, daar altyd ʼn verwagte teenprestasie is.

 Most Read

Sanlam Life Insurance is a licensed financial service provider.
Copyright © Sanlam